Buiten de lijntjes kleuren: Regelruimte voor de medewerker met klantcontact

Stuur jij je medewerkers in de eerste lijn elk jaar op gastgerichtheidstraining omdat ze het na een jaar lijken te zijn vergeten? Niet doen! Samen gaan we opzoek naar een evenwicht tussen procedures en autonomie.

Wat leer je in deze workshop?

In deze workshop leer je hoe je als organisatie je medewerkers kunt laten groeien in autonomie en eigenaarschap. Samen onderzoeken we wat de belemmerende factoren zijn in klantgerichtheid. Dit doen we door de procedures in kaart te brengen en eerste stappen te zetten naar werken vanuit vertrouwen in de medewerker.

Flipped biedt nog meer workshops aan, klik hier voor een overzicht.

 

 

Brochure aanvragen Workshop Breindidactiek
Brochure aanvragen Workshop Buiten de lijntjes kleuren
Brochure aanvragen Workshop Evalueren van trainingen
Brochure aanvragen Medewerker van de toekomst
Brochure aanvragen Workshop Onboarding
Brochure aanvragen Workshop Toekomst van leren
Brochure aanvragen Workshop Transfer